|
toyota aygo |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-September-2012 kl. 21:57 |
Hejsa.... vil gerne have mp3 musik på mit anlæg i en toyota aygo ... hvordan gøres dette
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skifter radioen?
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak.... prøver dog med et aux cable
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
wokmot
Super bruger Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis det er ok at din musik køres over via tlf af? (hvis du har en smart fon)
lidt "skod" måde men ok!! kan forøvrigt oz snakke håndfri i den!! :)
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
D. Jensen
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bortset fra at FM senderen i Cruiser ikke er kraftig nok, eller tuneren i min Aygo er ikke følsom nok.
Jeg får ihvertfald fm knas når jeg bruger den til musik fra telefonen.
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ikke har fundet en løsning, kan du evt finde en fin løsning, til almindeligt brug på eBay ved at søge fm Transmitter. Koster ca 25 kr og du får ofte mulighed for at lade din Tlf i samme ting.
Fungere fint hos os ihvertfald |
|
soren_b
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min kone har en Peugeot 107 hvor jeg har tilsluttet følgende kit:
Det fungere perfekt. Hun bruger aldrig radioen i bilen længere:-) pt. har hun tilsluttet en 32Gb USB stik men man kan også streame fra sin smart phone hvis du hellere vil det Jeg har samme løsning i min Skoda
|
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
i vores Aygo har vi simpelthen valgt bare at bruge AUX kabel... virker fint
|
|
D. Jensen
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Giver det ikke tændingsstøj hvis den er tilsluttet strøm fra cigartænder samtidig? Jeg får tændingsstøj i min Samsung Galaxy Nexus. |
|
vkristofferschiemann
Junior bruger Oprettet: 27-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
måske denne?? http://www.navi-dvdshop.dk/index.php?route=product/product&product_id=107
|
|
GadgetBoy
Junior bruger Oprettet: 03-Maj-2012 Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror den bedste løsning er via et kabel. Vi har købt sådan et apprarat, som kører via FM-frekvenserne, så man bare skal stille sin radio på en bestemt frekvens og så spiller musikken fra vores iPhones, men det virker ikke så godt. Lydkvaliteten er dårlig og ikke værd at høre på.
|
|
Christian H
Guld medlem Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis man vil ofre lidt ekstra på det, så kan man vælge at få monteret Toyotas originale navigationsanlæg. Det koster ca. 6K, men så får man både Bluetooth, navigation, og USB/iPhone/iPod stik. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |