|
Samsung TV - USB, HD, Timer...? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SpookiePower ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2012 kl. 21:11 |
Jeg står for at skulle skifte mit gamle billedrørs tv ud med et Samsung smart TV
Jeg har dog et par spørgsmål som jeg er lidt i tvivl om. 1. PVR gennem USB Er det ikke så man kan optage TV på en HD. Hvis det er, kræver det så en speciel Samsung HD eller kan man bare smide en mere eller mindre tilfældig HD i ? 2. Støttede medier gennem USB(JPEG, MP3, WMV, MKV) Er det så man kan have nogle optagelser feks fra sin computer, liggende på en HD, som så kan vises på TV'et ? 3. Vi har boxer hos os, og har en digital box stående ved siden af fjernsynet. Hvor kan man se i specifikationerne på TV'et om det har en boxer-kort læser indbygget. Det kan jeg ikke lige gennemskue selv. 4. Jeg optager tit ting når jeg ikke er hjemme, og har brug for en timer funktion til at time forskellieg optagelser. Kan et samsung tv klare det, med en HD tilsluttet, eller skal jeg stadig have min gamle HD-recorder tilsluttet for at klare den del ? - Kim - |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |