|
Iphone købes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2012 kl. 16:55 |
Min søn ville egentlig gerne have købt den nye ipod Touch, men synes simpelthen den er blevet for dyr, så hans gamle Touch bliver istedet skiftet ud med en brugt iPhone.
er der nogen, der har en i god stand til salg, nu hvor der snart kommer iPhone5? han søger 3GS, 4 eller 4S Hvad har I? |
|
![]() |
|
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har muligvis en hvid 4S 32gb. Fremstår i nærmest perfekt stand - hvis altså man ser bort fra almindeligt slid. Dvs. der er ingen større ridser i hverken skærm eller på bagsiden. Hjemmeknappen virker perfekt (så vidt jeg kan forstå har andre haft problemer med denne). Købt hos 3 for cirka et år siden, kasse og originalt tilbehør medfølger. Jeg har i øvrigt aldrig brugt headsættet, så det er NIB :-)
Om den er til salg afhænger af, hvad du havde forestillet dig af pris ;-) |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Jeg forventer at sælge min iP4 når jeg modtager min iP5. Men det afhænger hvad man kan få for den?
Den er sort med 32GB har fra dag 1 altid haft film på begge sider. Fik et cover på et par dage efter, men den noget desværre at fald ud af min brystlomme og fik et lille lille bitte bitte mærke på rammen. Ellers er den næsten som ny. Lader headset og emballage følger med. Købt hos Telmore for snart 2 år siden. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Som de siger i Jylland:
"den der har grisen, har prisen" Hvad skal de koste? |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Ud fra hvad jeg kan læse mig til på div. fora, vil jeg forvente omkring kr.2.500,-
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Det bliver lige højt nok for hans budget
Han har max 2k at gøre godt med (gerne lidt mindre) Det udelukker nok 4s ihvertfald indtil folk begynder at se iPhone5 i handlen om lidt :-) |
|
![]() |
|
søger stadig
|
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
jeg har en ip4 sort ink metal case (koster normalt 450 kr men det følger bare med :) )der passer på den der er ikke nogen riser på den.
jeg sælger den gerne for 2000 kr grunet jeg skal til usa om3 uger og hvis man kan lave en ip5 om til at virker her hjemme :) Redigeret af mikkelfrost - 19-September-2012 kl. 00:05 |
|
![]() |
|
Bassekat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Status: Offline Point: 340 |
Hvorfor ikke en samsung galaxy S2 ? Så får han ikke problemer med at udveksle div ting via bluetooth, med kammeraterne
![]() Den burde kunne fås til rimelige penge |
|
![]() |
|
Hede ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Har en Iphone 4 32GB tilsalg. En enkelt lille ridse på bagsiden men ellers som ny.
|
|
Mvh Hede
Stuen: Sony KD-65A1, Pioneer BDP-320, Apple TV 4K 32GB, Arcam FMJ A32, Audiovector M3 Signature Mk.II |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |