|
Er mobile konsoller på vej ud? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2012 kl. 22:02 |
Hej Recordere
Jeg er igang med en kort opgave, hvor jeg har valgt ovenstående emne. Vil i være så behjælpelige at svare hvad i bruger af enheder til at spille på. På forhånd tak.
Redigeret af Kenzo85 - 17-September-2012 kl. 15:23 |
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Kenzo. Bare for at gøre det helt klart, hvilken rubrik hører en Tablet (iPad) så ind under?
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Smartphone.
![]() |
|
![]() |
|
Det kunne være rart med lidt flere meninger.
På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Jeg købte en "Canoo" Den er sgu fed hvis man er til retro. Den kører på linux og kører mange emulatorer, alt fra NES, SNES, SMS, SMSII, Sega MD, MAME, NEO GEO, og Gameboy, Gameboy Colour, og så videre. Spiller stortset hver dag. Måske en kategori "Andet"
Redigeret af Bornholmeren - 18-September-2012 kl. 22:57 |
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |