|
Efterårs tilbud: Monitor Audio RSFX Sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2012 kl. 23:07 |
Hej.Jeg sælger disse højttaler for min kammerat, da han har anskaffet sig Monitor Audio GXFX i stedet, så det bedre passer sammen til hans resterende setup :-)
De spiller utrolig åbnet og klar og giver en rigtig god lyd i en surround setup. De kan indstilles så de enten står i di-pole eller Bi-pole, så det kan fungere perfekt både i et 5.1 eller 7.1 setup. ¤¤¤¤¤ MONITOR AUDIO SILVER RSFX SPEC. ¤¤¤¤¤ Frequency Response: 60 Hz - 30 KHz Sensitivity (1W@1M): 89 dB Nominal Impedance: 6 Ohms Power Handling (RMS): 100 W Recommended Amplifier Requirements (RMS): 10 - 100 W Tweeter Crossover Frequency: 2.2 KHz Drive Unit Compliment: 1 x 6” C-CAM® bass/midrange driver, 2 x 1” (25 mm) gold dome C-CAM® tweeters. Jeg sælger disse højttaler for min kammerat, da han har anskaffet sig Monitor Audio GXFX i stedet, så det bedre passer sammen til hans resterende setup :-) Pris 1800for sættet ellers Kom evt. med et bud. Højttalerne kan ikke sendes, da min kammerat har smidt kassen ud. så de skal afhentes. Højttaler befinder sig i en lille by tæt på Århus N ![]() Redigeret af Vilstrup - 18-September-2012 kl. 23:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |