recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen covers på album i Wimp på Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen covers på album i Wimp på Sonos

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen covers på album i Wimp på Sonos
    Sendt: 24-September-2012 kl. 18:35
Den seneste uge er min Wimp blevet mindre og mindre tilbøjelig til at vise albumcovers når jeg benytter den via Sonos-Appen. Er der andre med samme problem? Wimp via mobilapp'en viser dem fint, så det lyder som et Sonos-problem.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
bilenberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bilenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 20:00
Hejsa. Jeg har samme problem på iPhone og iPad. Men ikke på Android og PC. Spotify-covers fungerer upåklageligt. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 20:27
Yes, jeg har lige prøvet med PC'en og her virker det. Jeg har oprettet en sag hos Sonos, hvor jeg har vedhæftet et screenshot fra iPad'en. Hvis du gør det samme, så kan det være at de får mere skub i tingene.

Edit: Konens Android-mobil virker også fint.

Kan Sonos have lavet noget om i deres system efter lanceringen af iOS 6? Jeg har med vilje undladt at opgradere mine enheder fordi deres nye Maps-app sutter, så de kører stadig hhv. iOS 5.1 og iOS 5.1.1.

Redigeret af Yakken - 25-September-2012 kl. 20:32
Til top
Flviberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2012
Sted: Holstebro, Danm
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flviberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 19:00
Har samme problem men covers vises sjovt nok på søgeoversigten i wimp via Sonos men ikke på det aktuelle nummer eller numre i køen. Har også en fornemmelse af at det er blevet gradvist dårligere de sidste uger.
Til top
bilenberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2012
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bilenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 20:48
Jeg har oprettet en sag hos Wimp på problemet. Vil også oprette hos Sonos. Lige en opdatering omkring Android: Covers er ikke på aktuelt afspillet nummer - det er kun de små covers, som dukker op. Prøver lige at opgradere en enhed til iOS 6 og ser, om det hjælper.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 21:13
Min sag er overført til Sonos 2. ekspertled i kæden, dvs. forbi den første support. Jeg fortalte at andre havde samme problem. De talte om mulige ændringer til Appen, men det lyder nu ikke umiddelbart som noget, der burde kræve en ny app, da det jo har virket fint indtil for nyligt.

Jeg ved ikke om problemet ville afhjælpes med at afinstallere Appen - jeg opgraderer i hvert fald ikke til iOS 6 for at få covers!

Lige et spg.: Jeg bruger en TDC erhverv (Homebox) som router. iOS kører lidt anderledes end Android idet den skal igennem routeren, hvor Android kan snakke med Sonos enheden (ifølge supporten). Hvilken router benytter I?

Redigeret af Yakken - 26-September-2012 kl. 21:27
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 14:40
Så har jeg fået svar fra Sonos tekniske hold supportere, som bekræfter at der er en fejl et sted i samspillet med Wimp på iOS, som de kigger nærmere på.
Til top
Flviberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2012
Sted: Holstebro, Danm
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flviberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2012 kl. 17:33
Tak Yakken for indsatsen - lad os satse på Sonos løser problemet
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 20:54
Så er der covers på min Wimp igen og de loader pænt snapt.
Til top
Micras19 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Maj-2010
Sted: Silkeborg
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Micras19 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 18:31
Ser ud til det igen er galt med covers på Sonos fra Wimp efter den seneste opdatering. Oplever det på alle mine ios enheder. Andre med samme problem ?
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 18:34
WIMP HiFi arbejder meget langsomt når det indlæser covers på Bluesound, så nok en fejl hos WIMP. Spiller dog upåklageligt Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 18:59
Jeg tror det er WIMP. WIMP Appen har samme problem, hvor covers loades meget langsomt.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu