|
Ingen covers på album i Wimp på Sonos |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-September-2012 kl. 18:35 |
Den seneste uge er min Wimp blevet mindre og mindre tilbøjelig til at vise albumcovers når jeg benytter den via Sonos-Appen. Er der andre med samme problem? Wimp via mobilapp'en viser dem fint, så det lyder som et Sonos-problem.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
bilenberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa. Jeg har samme problem på iPhone og iPad. Men ikke på Android og PC. Spotify-covers fungerer upåklageligt.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Yes, jeg har lige prøvet med PC'en og her virker det. Jeg har oprettet en sag hos Sonos, hvor jeg har vedhæftet et screenshot fra iPad'en. Hvis du gør det samme, så kan det være at de får mere skub i tingene.
Edit: Konens Android-mobil virker også fint. Kan Sonos have lavet noget om i deres system efter lanceringen af iOS 6? Jeg har med vilje undladt at opgradere mine enheder fordi deres nye Maps-app sutter, så de kører stadig hhv. iOS 5.1 og iOS 5.1.1. Redigeret af Yakken - 25-September-2012 kl. 20:32 |
|
|
|
![]() |
|
Flviberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2012 Sted: Holstebro, Danm Status: Offline Point: 2 |
Har samme problem men covers vises sjovt nok på søgeoversigten i wimp via Sonos men ikke på det aktuelle nummer eller numre i køen. Har også en fornemmelse af at det er blevet gradvist dårligere de sidste uger.
|
|
![]() |
|
bilenberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2012 Status: Offline Point: 2 |
Jeg har oprettet en sag hos Wimp på problemet. Vil også oprette hos Sonos. Lige en opdatering omkring Android: Covers er ikke på aktuelt afspillet nummer - det er kun de små covers, som dukker op. Prøver lige at opgradere en enhed til iOS 6 og ser, om det hjælper.
|
|
![]() |
|
Min sag er overført til Sonos 2. ekspertled i kæden, dvs. forbi den første support. Jeg fortalte at andre havde samme problem. De talte om mulige ændringer til Appen, men det lyder nu ikke umiddelbart som noget, der burde kræve en ny app, da det jo har virket fint indtil for nyligt.
Jeg ved ikke om problemet ville afhjælpes med at afinstallere Appen - jeg opgraderer i hvert fald ikke til iOS 6 for at få covers! Lige et spg.: Jeg bruger en TDC erhverv (Homebox) som router. iOS kører lidt anderledes end Android idet den skal igennem routeren, hvor Android kan snakke med Sonos enheden (ifølge supporten). Hvilken router benytter I? Redigeret af Yakken - 26-September-2012 kl. 21:27 |
|
|
|
![]() |
|
Så har jeg fået svar fra Sonos tekniske hold supportere, som bekræfter at der er en fejl et sted i samspillet med Wimp på iOS, som de kigger nærmere på.
|
|
|
|
![]() |
|
Flviberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2012 Sted: Holstebro, Danm Status: Offline Point: 2 |
Tak Yakken for indsatsen - lad os satse på Sonos løser problemet
|
|
![]() |
|
Så er der covers på min Wimp igen og de loader pænt snapt.
|
|
|
|
![]() |
|
Micras19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2010 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 55 |
Ser ud til det igen er galt med covers på Sonos fra Wimp efter den seneste opdatering. Oplever det på alle mine ios enheder. Andre med samme problem ?
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
WIMP HiFi arbejder meget langsomt når det indlæser covers på Bluesound, så nok en fejl hos WIMP. Spiller dog upåklageligt
![]() |
|
![]() |
|
Jeg tror det er WIMP. WIMP Appen har samme problem, hvor covers loades meget langsomt.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |