|
Iphone 5 Sort 16gb Sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
superfun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 17:34 |
Hej.
Sælger min Iphone sort 16 gb . stadigvæk i folie. Købt i dag 2/10 2012. Har kvittering ej simlåst. Bud ønskes. |
|
![]() |
|
Peter90 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må jeg spørger hvorfor du ikke bare får dine penge tilbage? Nu hvor den er i folie med kvittering :)
|
|
Hilsen Peter
|
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Måske fordi han arbejder i en telebutik og kan småfuske lidt med kvitteringen. Har set det mange gange før :)
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
khougaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Status: Offline Point: 45 |
4000,-?
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
4050. kr budt
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Hvor kan den afhentes henne ?
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
det var da noget underligt noget at beskylde folk med at fuske fordi de sætter noget til salg, det kunne jo være et var købt på afdrag og manden bare vil ha pengene i hånden , uden jeg ved noget om det....
|
|
![]() |
|
mesterbob ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
bytte med dette fjernsyn, sprit nyt.
brugt 1 time. ?
|
|
![]() |
|
superfun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Status: Offline Point: 150 |
Hej alle.
Utroligt så mange historier i kan finde ud af, bare fordi man vil sælge sin iphone. Her er forklaringen: Min kæreste ville have den i hvid har selv købt en i sort. Men det passede ikke fruen. Man kan ikke indlevere den igen i butikken . Så det var derfor jeg ville sælge den og tænkte på den kæmpe efterspørgelse der er på dem. Kunne jeg finde en køber og gøre ham glad .. Men den er blevet solgt tog præcis 30min.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |