|
Overvågningskamera med optagelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 18:03 |
Hej
Jeg har rotter rendende rundt på loftet, og kunne i den forbindelse godt tænke mig finde ud af hvor de helt nøjagtigt render rundt. Jeg har fundet stedet de skider...fy for s#%@n. Løsninget skal være et nemt flytbart kamera, som både kan se i mørke og som kan optage ved bevægelser. Eksempelvis på et SD-Card. Er der nogen der kan anbefale en løsning der ikke overstiger 1500-2000,- Mvh Henrik |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det eneste jeg kan anbefale, er at du STRAKS ringer til komunnen, og anmelder at du har rotter, for det har man pligt til.
![]() carsten
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
![]() |
|
gaming-king ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2012 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 8 |
Tror næsten at et GoPro er det nemmeste hvis du absolut vil se dem..
Et netværkskamera er meget bøvlet, da du ikke kun skal have et kamera, men derimod også et netværksserver hvor den kan ligge alt den optager, over på.. |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Eller et DSLR, det har næsten alle i dag, sæt PC til og timer optagelse eks 10 sek, virker ret godt.
|
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
Tak for tips gutter.
Og selvfølgelig er rotteangrebet anmeldt. Og løsningen var et par udleverede klapfælder. Så kan vi vist alle kalde os professionelle rottebekæmper. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |