recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - købes: passivt kølet kabinet/heatpipe køler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

købes: passivt kølet kabinet/heatpipe køler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: købes: passivt kølet kabinet/heatpipe køler
    Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 20:11

Hej

Jeg er i felten efter et par passivt kølede kabinetter - søger både et lille, itx-size i stil med streacom fc8 & hfx micro, og et større i stil med streacom fc9-10 & hfx mini. 

Det behøver ikke være et af de nævnte. 

Jeg søger også heatpipe-kølere, løse heatpipes, cpu, vga og chipset blokke/kølere der kan monteres efter samme koncept. 

Andet der kan bruges til sådan et projekt har også interesse (fx varme kontrol fra hfx o.l)

Hug 

Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 15:54
Løse Heatpipes kan fås på UK Ebay

Har købt adskillige 6mm, virker RIGTIGT godt.
Blokke lave jeg selv, 2 Kobber/alu plader 4-6mm tykke skruet sammen, der efter bor et 5.9mm hul lige i "samlingen". du kan købe ALU / Kobber hos metalcentret.
Se evt mine posts med hjemmelavet passive kabinetter.

Mvh Gigabyte

100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 16:51

Takker for info Thumbs Up

Er allerede i gang med at søge på dine indlæg Star

Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 17:13
mvh Infinity
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 12:38
Takker Infinity, har været der, synes dog de er noget dyre :/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu