|
Problemer med faktisk tid på hd optager + tv? |
Besvar |
Forfatter | |
Thomas M.M
Bruger Oprettet: 29-December-2007 Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 22:33 |
Jeg har købt en Samsung bd 8500, som er koblet på kabel tv + netværk. Der er valgt dk dvs rigtige tidszone (automatisk) valg, men det bevirker at den så står en time for tidligt.
Nå - har så prøvet manuelt at sætte tiden, så godt så langt, udfordringen er så at når jeg via bd 8500erens program oversigter via tuneren vil optage et program, står de i procramoversigten en time for tidligt alle sammen, i forhold til hvornår de reelt bliver vist, til trods jeg manuelt har sat maskinens tid korrekt. Hvad kan der være galt??? Det ydermere pudsige er at den automatiske program oversigt i mit Panasonic x-10, OGSÅ er en time efter i procramoversigten, som er i bunden af skærmen når man vælger sin kanal. Hvad kan der være galt? Kan det være noget med input signalet fra leverandøren, som er kabel via bredbånd nord. På forhånd tak. |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal sætte den til sommertid. Sammen problem havde vi også
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |