|
V : ONKYO TX-SR706 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kornbek ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 22:11 |
Så er det på at jeg får solgt min ONKYO TX-SR706
Jeg ved dog ikke hvad sådan en er værd? Den er små 3 år gammel efterhånden, men virker helt fint |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor bor den, hvilken farve, hvad indeholder "pakken", og hvilken stand?
Mvh BS
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Jeg har lige givet 1800 kroner for en magen til, og det mente jeg var en god pris. Så omkring 2000,- vil jeg mene.
|
|
![]() |
|
Kornbek ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Hun bor i københavn og er sort. Der medfølger remote samt den der rumjusterings ting.
Er ikke sikker på at jeg kan finde kvittering, men det ved jeg først på søndag. Standen er fin. Får lige tjekket alle hdmi indgange i løbet af weekenden. bruden den kun med optisk kabel og som stereo forstærker.
|
|
![]() |
|
Nielsb90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
Tja hvis du kommer forbi Aarhus engang så vil jeg da godt give dig 1800 for at smide den af ved min dør
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |