|
Stor problemer med at få D-link dir-825 op at køre |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fuldafenergi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 13:24 |
Hej.
Nu har jeg i et par dag forgæves forsøgt at få min nye d-link 825 router op at køre. Jeg kan installere helt hen til at den skal tjekke netforbindelsen, hvor den så melder fejl og siger "der opstod et problem ved forsøg på adgang til internettet. kontroller dsl/kabelkonfiguration, og kontroller indstillingerne af internetforbindelsen Jeg er løbet tør for ideer til hvad der er galt, håber der sidder nogen med erfaring inden for det her og kan hjælpe. Jeg har haft trådløs router før og min d-link skulle bare erstatte den gamle. på forhånd tak |
|
![]() |
|
Peter Schrøder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din D-Link har, så vidt jeg kan se, ikke modem indbygget. Har du et separat modem? I så fald, skal det jo sættes mellem router og vægudtag.
|
|
Med venlig hilsen
Peter Schrøder |
|
![]() |
|
Fuldafenergi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
har kabelmoden fra yousee, den er også forbundet
|
|
![]() |
|
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
Kan det være ændringen af MAC-adressen i forbindelse med routerskift?
Nu kender jeg ikke yousee's produkt overhovedet, men i gamle dage hos Stofa bandt modemet sig til een MAC-adresse med mindre selvfølgelig at man havde en familieopkobling. Dette kunne man løse ved at lade modemet stå uden strøm en halv times tid hvorpå den accepterede den nye MAC. Det er bare et skud i tågen baseret på utrolig gammel viden.
|
|
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055 Marantz 7007 Focal Sib XL |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
det er en motorola sb 4200 ca 12 år gammel
|
|
![]() |
|
Peter Schrøder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 28 |
|
|
Med venlig hilsen
Peter Schrøder |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |