|
Parabolreciver |
Besvar |
Forfatter | |
Friis1
Junior bruger Oprettet: 05-Oktober-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 16:26 |
Hej,
Findes der en parabolreciver som man kan bruge til både canal digital og viasat på sammetid?(altså 2 kort læsere) Den skal også have harddisk og 2 tunere. Håber der en der kan hjælpe mig.
|
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
NEJ
De bruger bl.a hver deres kodnings system. Lynge
Redigeret af Lytro - 05-Oktober-2012 kl. 17:10 |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
henninge
Bruger Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indtil for 2 år siden kunne jeg se begge kanaler på min gamle Nokia 9902 S med harddisk og min Nokia 9802 S( i mit sommerhus) uden harddisk begge med 2 kortlæsere. Jeg opsagde mit abon. med Canal+, men jeg er sikker på at det stadig er muligt. Jeg bruger stadig begge receivere med stor fornøjelse og tilfredshed. For et par år siden ødelagde et lyn 9802-receiveren og jeg købte på nettet en brugt for kr. 400,-det fungerer perfekt. Hvorfor jeg holder fast ved disse recivere er på grund af at vi kan se alle de frie kanaler i Tyskland, Italien m.fl. hvilket frustrerer Viasat. Jeg kan ikke se kanaler i HD og optage på 9902S i HD men det lever jeg med. Jeg har en Viasat HD-box stående som jeg har fået af min søn uden harddisk, men jeg ønsker ikke at bruge den da den ikke kan modtage de tyske kanaler. Jeg er overbevist om at du kan købe en god brugt Nokia på nettet, der opfylder dit ønske.
|
|
Friis1
Junior bruger Oprettet: 05-Oktober-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar, HD skal jeg naturligvis kunne se og optage, det lyder som om at jeg skal have 2 bokse. ØV.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |