recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TerraTec Cinergy HTC Stick HD TV-Kort DVB-T/CDVB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TerraTec Cinergy HTC Stick HD TV-Kort DVB-T/CDVB

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TerraTec Cinergy HTC Stick HD TV-Kort DVB-T/CDVB
    Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 19:53
Hejsa.

Jeg havde kigget forkert på en kompatibilitetsliste på linuxtv.org, og troede disse tunere ville virke med mit setup, gør de beklageligvis ikke, og jeg er nu strandet med 5 stk. i original emballage.

De funker altså kun med Windows pt.

De var listet på eBay butikken jeg købte dem på som "Seller Refurbished," men jeg tror det er en fejl, da de ser spritnye ud alle sammen, og alle butikkenss prrodukter, uden undtagelse, har den beskrivelse, så tror det er en template der er oprettet forkert.

Jeg har som sagt 5 stk, som jeg sælger til HBO 350/stk.

De kan hentes i Øresstad, eller sendes mod Post Danmark standartttakst for privatpakker, plus lidt til at købe noget emballage.

Byd løs.

Alt står i København S (Ørestad)

UPDATE!
Fælles for alle mine tråde er, at jeg villig til at bytte med nedenstående, og alt efter værdien vil der selvfølgelig kunne ryge kontanter oven i den ene eller den anden vej.

BeoCenter 2 DVD helst med DAB(+), men ikke et krav
BeoLink Passive m. link øje
BeoLink Passive u. link øje
Rotel RMB-1075 Effekttrin eller lign.
Toshiba HD-XE1 HD-DVD
Onkyo DV-HD805 HD-DVD
Integra DHS-8.8 HD-DVD
Integra NVS-7.7 Media Center
Jeg har ikke lige fået taget et billede, skal jeg nok, hvis der er nogle der kunne være interesseret i det:-)

Redigeret af sirgadget - 07-Oktober-2012 kl. 14:11
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu