recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 4 32GB Sort Næsten ny
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone 4 32GB Sort Næsten ny

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPhone 4 32GB Sort Næsten ny
    Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 20:36
Hejsa.

Jeg har en iPhone 4 32GB sort, som er fra slutningen af juli.
Telefonen er en ombytning af en telefon jeg købte tilbage i 2010, og kassen er derfor fra den gamle telefon.
Al tilbehør i kassen er ubrugt.

Det var egentlig min mening at gemme den som telefon nummer to, til et backup nummer, men det er simpelthen overkill at have en smartphone til det, når jeg har en ældre Nokia der fungerer fint til formålet.

Telefonen vil selvfølgelig være oplåst og factory resat, og der vil medfølge kvittering både for det originale køb, samt for ombytningen, og dermed er der stadig ca. 21 måneders reklamation på telefonen.

HBO 2000kr.

Er i København S (Ørestad)

UPDATE!
Fælles for alle mine tråde er, at jeg villig til at bytte med nedenstående, og alt efter værdien vil der selvfølgelig kunne ryge kontanter oven i den ene eller den anden vej.

BeoCenter 2 DVD helst med DAB(+), men ikke et krav
BeoLink Passive m. link øje
BeoLink Passive u. link øje
Rotel RMB-1075 Effekttrin eller lign.
Toshiba HD-XE1 HD-DVD
Onkyo DV-HD805 HD-DVD
Integra DHS-8.8 HD-DVD
Integra NVS-7.7 Media Center

Redigeret af sirgadget - 07-Oktober-2012 kl. 14:07
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 21:19
Har helt glemt at nævne der medfølger en helt ny ekstra metalramme, som aldrig har været monteret, der er forgyldt med rødguld, til en værdi af 1000kr.
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Bananabot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2009
Sted: Denmark
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bananabot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 08:29
Hvor i landet?
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 08:47
Han skrev København i en anden tråd

Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 13:34
Min datter har lige mistet tilsvarende model så jeg kunne være intersseret, såfremt den er i perfekt stand og vi kan finde ud af noget med forsendelse. Hvor længe kører auktionen?
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 16:43
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Min datter har lige mistet tilsvarende model så jeg kunne være intersseret, såfremt den er i perfekt stand og vi kan finde ud af noget med forsendelse. Hvor længe kører auktionen?

du i har vel slået find din iphone til prøve at søge. så kan i nok find den. det skulle kunne lads at gøre på pc også
Til top
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

du i har vel slået find din iphone til prøve at søge. så kan i nok find den. det skulle kunne lads at gøre på pc også

Kun indtil iPhonen bliver nulstillet :/
Til top
thomasjohan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark, KBH
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 18:41
byder gerne 2000,-
Har du en "slå til" pris?
Hvornår stopper du for bud?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af dimzen dimzen skrev:

Oprindeligt skrevet af michael79 michael79 skrev:

Kun indtil iPhonen bliver nulstillet :/

Det var faktisk endnu værre, sporeprogrammet var ikke aktiv
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:08
Steen6400: Den er næsten perfekt, i det ene hjørne, lige til venstre for den venstre højttaler, er der en lille ridse, fordi jeg har ramt et eller skarpt med telefonen.

Ellers er den perfekt ja, passer altid godt på mine ting, der er ikke andet end det, og en omgang fedtfingre på glasset;)

Ærgerligt med din datters telefon, har syv ni tretten aldrig selv glemt noget af værdi, så kan kun forestille mig hvor ærgerligt det må være.
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:14
thomasjohan: Dit bud er noteret:)

Som svar til alle der spørger til løbetid, og en "Køb nu"-pris, har ikke besluttet mig for et magisk beløb, og løbetiden, tænker jeg at lukke den her i løbet af mandagen:)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af sirgadget sirgadget skrev:

Steen6400: Den er næsten perfekt, i det ene hjørne, lige til venstre for den venstre højttaler, er der en lille ridse, fordi jeg har ramt et eller skarpt med telefonen.

Ellers er den perfekt ja, passer altid godt på mine ting, der er ikke andet end det, og en omgang fedtfingre på glasset;)

Ærgerligt med din datters telefon, har syv ni tretten aldrig selv glemt noget af værdi, så kan kun forestille mig hvor ærgerligt det må være.

Ja, hun er godt nok ked af det og jeg er så en af de her uretfærdige forældre, der ikke bare smider en iPhone5 i nakken på hende Wink

Men det var vist nok OT i din salgstråd, tilbage til handlen. Gider du ligge et billede op af ridsen så man kan vurdere skaden?
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu