|
S: Lærred, afmasking/ elektriske gardinstænger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 10:37 |
Hej, jeg sælger 2 stk. automatiske gardinstænger med motorer og IR fjernbetjening. Jeg har oprindeligt indkøbt dem til at lave et maskesystem omkring mit lærred, men grundet for mange tommelfingre har jeg måtte opgive projektet. Nu har de stået og samlet støv i 2 år, så nu må de videre til en uden 10 tommelfingre. Mærket er Decomatic, de har en vandring på 70cm - og kan udvides til ca. 85cm eller afkortes hvis det ønskes. Dvs. rigelig til at lave 16/9 og 4/3 afmasking på et 130" 1:2,35 lærred
nypris på den forkerte side af 5000kr. Sælges for 1000kr mvh Troels 51247182 kan ses i "funktion" og afhentes i Valby et billede kan ses i dba http://www.dba.dk/laerred-afmasking-elektriske/id-86351927/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |