|
HJÆLP SØGES-PS3, spil downloades væk ? |
Besvar |
Forfatter | |
dr.ralph
Bruger Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 19:30 |
Hey,
Jeg har tidligere kun spillet via disc, men har nu lige købt Playstayion Plus medlemskab og har så downloadet nogle spil. Det mystiske er, at selv efter endt installation og genstart af ps3 så kan jeg under SPIL menuen nu kun se mit spil på disc og så 3 doenloadede spil (pacman HD og 2 udgaver af Motorstorm) Men har lige købt & downloadet og installeret GRAND THEFT AUTO 4, GTA gay Tony og et MotoGP spil og installeret dem alle - og fandme om jeg kan finde dem noget sted på min ps3 Har genstartet min ps3 2 gange ved at lukke den ned korrekt, men de er pist væk. HJÆLP ! |
|
Mvh
Dr.Ralph |
|
dr.ralph
Bruger Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problem løst. Ps3'en fuckede op i sine egne downlads. Den kan ikke klare man simultant henter 6-8 spil ned samtidig......tskkkk det skrøbelige lille kræ
|
|
Mvh
Dr.Ralph |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |