|
S: Oppo BDP-93EU (HDMI 2 out defekt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 21:46 |
Jeg sælger min Oppo BDP-93EU Blu-ray afspiller. Den er i perfekt stand perfekt, bortset fra at HDMI 2 out er defekt (HDMI stikket er knækket indeni - det er dyrt at have småfolk i huset
![]() Hvis der er en der kan bruge en fantastisk afspiller, og kun skal bruge én HDMI udgang, så er der nu mulighed for at erhverve afspilleren billigt. Har ingen meldt sig inden torsdag, bider jeg i det sure æble og får den repareret.
Afspilleren er fra november 2011 og købt hos KT Radio. Den er kodefri på både Blu-ray og DVD og med seneste firmware. Fast pris kr. 2.500 først til mølle og køber afhenter på Frederiksberg. Køber får selvfølgelig mulighed for at besigtige afspilleren ved afhentning, da jeg ikke kan poste billeder. Specs mv. kan findes her: http://www.oppo-bluray.co.uk/ecommerce/blu-ray-players/BDP-93EU.aspx Mvh Martin |
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
![]() |
|
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump - sidste chance
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Du har en pm.
|
|
![]() |
|
Solgt til Stampe.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |