recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - windows vista recovery disc søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

windows vista recovery disc søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: windows vista recovery disc søges
    Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 18:14
Skulle der være nogen der har en sådan liggende i en rode kasse aftager jeg den med glæde..

Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 18:25
Hvis du en lovlig vista nøgle, kan du lovligt hente et ISO via en torrent, eller søge efter det på nettet. Du skal blot sørge for at det ISO du henter er samme version (home premium, pro, dansk, 32/64bit, etc), ellers virker din nøgle ikke.
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 18:30
Det er det, men computeren er gået ned og den jeg har brændt vil den ikke accepter Confused
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 18:46
Jeg har en original liggende, den har aldrig været brugt

Hvad vil du give ?

Husk du betaler porto

NB. har lige fjernet billeder

Redigeret af Pony65 - 09-Oktober-2012 kl. 19:06
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 18:55
Pony - nu er det jo ikke en Vista styresystem jeg mangler men en recovery disk så den kan gendannes. Når det er slet ligger jeg windows 8 på. Så skal bare ind og hente alt ud fra den..
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 18:59
Recovery disc er jo noget DU selv opretter på din pc,disse kan ikke købes....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

Pony - nu er det jo ikke en Vista styresystem jeg mangler men en recovery disk så den kan gendannes.

Så er det måske en kende relevant at fortælle, hvilken computer det er du ønsker at køre en recovery på. En recovery disk fra en tilfældig computer risikrer at indlæse de forkerte drivere, så du aldrig får fat i harddisken.

Riv din HDD ud af computeren og smid den i en anden og få data ud. Tag evt skidtet med til Hammel, så skal jeg gøre det for dig....

Klaus

Redigeret af KlausDM - 09-Oktober-2012 kl. 19:04
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 19:08
hvis du vil gendanne og beholde data,

Prøv at trykke F8 under opstart, så får du mulighed for at reparere.

Til top
Psymon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Psymon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 21:38
Hvis du blot skal lave recovery, så lav en ubuntu usb pen, hent www.ubuntu.com og brug unetbootin til at lave en usb pen, så kan du fint hente data hvis din hdd altså ikke er den del der er gået i stykker. Gratis, nemt og hurtigt ;)
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 19:32
takker for de gode råd prøver det
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 19:50
Har selv benyttet ubuntu metoden, da min Vista pc gik død, det er super nemt
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 16:59
Tak for jeres hjælp nu kan jeg komme ind på computeren..

Men kan ikke hente alle mit indhold som den tog en back up af og lagde under C/backup.

Kan se en masse filer der, men ikke hitte ud af at hente den og går jeg ind i system gengivelse mm så står der der ingen filer er til gendannelse.. 

Så behøves lige det sidste hjælp til at hente mine gamle data..

Redigeret af wanting - 14-Oktober-2012 kl. 19:02
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu