recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: MediaRange slim Blu-Ray double case
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: MediaRange slim Blu-Ray double case

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: MediaRange slim Blu-Ray double case
    Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 20:34
Jeg opbevarer ikke længere mine film i mit TV møbel, så pladsproblemerne holdt op med at være... problemer, så nu har jeg ret mange af disse slim double cases i overskud. Jeg har 5 kasser med 5 i hver, som jeg nok ikke får brug for, så hvis der er nogen der vil give en 10'er pr kasse så kan de afhentes i Søborg.

Det skulle være dem her:
http://www.mediarange.de/en/produkte/bluray_hd/index.pmode/modul|kat|26|613/index.pmode

Edit: det er naturligvis 10 kr pr kasse (dvs. for 5 stk) der menes. Det er hermed rettet.

Redigeret af Yakken - 09-Oktober-2012 kl. 22:39
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 16:32
Up!
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 17:05
hvis du gider sende dem vil jeg godt købe alle 5 kasser
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 17:29
Jeg vil godt sende, men det koster jo mere i fragt end de 50 kr. jeg beder om for kasserne... Your call.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 17:39
Jeg vil gerne købe en kasse og betale forsendelsen.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 17:41
Jeg vil gerne hente dem alle.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 18:25
jeg snupper dem alle 5 sendt som pakke uden omdeling til 67 kr, pm bank info og jeg overfører pengene og sender adresse retur
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 20:50
Du har ikke nogle,3,4,5disc covers?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 22:10
Jeg ville helst slippe for turen til posthuset, da deres åbningstider passer meget ringe med et 8-18 job... Vil du kunne hente efter kl 19 torsdag eller fredag, Flemming? Jeg håber I andre har forståelse for, at jeg prioriterer en handel, der er nemmest mulig for mig.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 22:11
... Og jeg har desværre kun 2-disc covers.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Jeg ville helst slippe for turen til posthuset, da deres åbningstider passer meget ringe med et 8-18 job... Vil du kunne hente efter kl 19 torsdag eller fredag, Flemming? Jeg håber I andre har forståelse for, at jeg prioriterer en handel, der er nemmest mulig for mig.

Fredag passer mig fint. De er købt. Ærgeligt, at du ikke har andre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu