|
Air printer og iPAD3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rslarsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 16:31 |
Hej
Håber det er det rigtige sted at spørge. Jeg har en iPad3 og en ny Canon MG6250 med airprint. Er kunde ved Bredbånd Nord og har derfor en Tilgin HG2301 router. Router og computer er kabelforbundet, printeren er også kabelforbundet (skal ikke laves om på) iPAD'en på WiFi Nu til mit problem. Min iPAD kan ikke finde printeren, som er kabelforbundet til routeren. iPAD kan godt finde printer hvis man sætter printer til WiFi, men så kan computeren jo ikke printe. Jeg har prøvet at printe fra iPAD på en anden Canon MG6250 uden problemer, men så snart jeg kommer hjem til min egen adr. så vil iPAD ikke finde printeren. Derfor mistænker jeg routeren som problemet, er det rigtigt? Er der andre som har haft samme problemer? Har talt med support, men fik bare en sludder for en sladder... /Rene
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv en MG6250 som kører wifi, en pc som er kabelforbundet og en iPad3.
Både pc og iPad printer uden problemer. Med venlig hilsen Søren |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
rslarsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Tak for dit svar.
Har fået det til at virke nu
Redigeret af rslarsen - 14-Oktober-2012 kl. 17:15 |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Måske vi andre kan høre løsningen. Eller var det en fejl 40?
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Vil også gerne høre løsningen. Sidder med samme problem. |
|
/Peter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |