|
NetFlix på TV, hvordan |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 09:19 |
Som det lyder, hvordan gør jeg dette på et TV uden netstik.
Mit TV er et LG SL8500
|
|
![]() |
|
danebull ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2012 Sted: NA Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Måske har du en anden enhed som der har netforbindelse du kan koble på din PC. Jeg har f.eks. en PC med HDMI udgang og med et kabel, så kan jeg se alt på nettet inkl. Netflix. Ellers kan det også være alle mulige andre enheder så som PS3, smartphone eller andet du kan koble op som har en netforbindelse. /T
|
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
Øhhh det er mit TV jeg vil have til at afvikle Netflix
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Det kan du ikke, du skal have en ekstern afspiller der understøtter Netflix.
|
|
![]() |
|
Som f. eks?
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Der er mange muligheder, hvad vil du ellers kunne med boksen? Mulighed kunne være Boxee Box, Apple TV, Roku, AC Ryan, WD TV, Xbox 360, PS3 etc...
|
|
![]() |
|
Skal bare kunne tilgå Netflix på TV'et.
Hvilken vil du foreslå
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Hvis jeg selv skulle starte forfra ville jeg tage en Xbox 360, kan fås billigt og så kan man også game lidt. :-)
|
|
![]() |
|
Skal ikke bruges til spil, udelukkende Netflix
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Apple TV fungerer rigtigt godt til Netflix.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
...
Redigeret af Brixen - 17-Oktober-2012 kl. 00:01 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
På mit samsung D8005, har jeg blot indstillet den til US så den henter den amerikanske app.. Så benytter jeg den app og grundet jeg har dansk ip, så henter den det danske indhold!
Så er fuldstændig lort at de ikke giver os appen, når den virker helt fint!! |
|
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |