recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NetFlix på TV, hvordan
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NetFlix på TV, hvordan

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Mikkel.Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2011
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NetFlix på TV, hvordan
    Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 09:19
Som det lyder, hvordan gør jeg dette på et TV uden netstik.
Mit TV er et LG SL8500
Til top
danebull Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Januar-2012
Sted: NA
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danebull Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:05
Hej

Måske har du en anden enhed som der har netforbindelse du kan koble på din PC. Jeg har f.eks. en PC med HDMI udgang og med et kabel, så kan jeg se alt på nettet inkl. Netflix. Ellers kan det også være alle mulige andre enheder så som PS3, smartphone eller andet du kan koble op som har en netforbindelse.

/T
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:10
Øhhh det er mit TV jeg vil have til at afvikle Netflix
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:12
Det kan du ikke, du skal have en ekstern afspiller der understøtter Netflix.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:14
Som f. eks?
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:18
Der er mange muligheder, hvad vil du ellers kunne med boksen? Mulighed kunne være Boxee Box, Apple TV, Roku, AC Ryan, WD TV, Xbox 360, PS3 etc...
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:20
Skal bare kunne tilgå Netflix på TV'et.

Hvilken vil du foreslå
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:24
Hvis jeg selv skulle starte forfra ville jeg tage en Xbox 360, kan fås billigt og så kan man også game lidt. :-)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:28
Skal ikke bruges til spil, udelukkende Netflix
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:54
Apple TV fungerer rigtigt godt til Netflix.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:54
...

Redigeret af Brixen - 17-Oktober-2012 kl. 00:01
Venlig hilsen
KB
Til top
SteffenM Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:58
På mit samsung D8005, har jeg blot indstillet den til US så den henter den amerikanske app.. Så benytter jeg den app og grundet jeg har dansk ip, så henter den det danske indhold!

Så er fuldstændig lort at de ikke giver os appen, når den virker helt fint!!
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu