|
TimeForTV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 19:42 |
Jeg bruger dette på pc,som jeg kan tjekke kanaler med, det sjove er at nu er det hele tiden på tysk, jeg kan ændre sprog til Dansk og så ligger mine valgte kanaler der også, men næste gang er det tysk igen, underligt, hvad kan gøres for at det er permanent dansk sprog?
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du går ind på den tyske side. udskift de med dk så det kommer til at sådan ud:
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo ,det sker også når jeg trykker i bunden for Dansk sprog, men næste gang jeg logger på er det stadig den tyske side,det kan jeg ikke lige gennemskue, Det er en gadget jeg har liggende på min igoogle,den har til i dag været på dansk ,google må have ændret den, jeg kan som sagt fint finde den danske også i foretrukne, men den ændrer til tysk efter at være lukket, men tror jeg sletter den og finder noget andet.
Redigeret af folp - 16-Oktober-2012 kl. 21:20 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |