|
xbox live gold. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 09:09 |
Skal ha mig et abb på xbox live gold, kan i anbefale et godt sted, hvor prisen ikke er voldsom høj, jo billigere jo bedere
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
Køber også fra pointheaven.com - han har så vidt jeg husker også en bruger herinde.
Har aldrig haft nogle problemer. MS Points er også billigere. |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Så er det vist bare med at høste lidt mens man kan, formoder ikke at deres egne priser bliver bedre. :-)
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Tja ......... jeg kan godt gennemskue at vælge mellem at betale 299 kr for 14 måneder hos PointHeaven eller betale 499 kr for 12 måneder ved M$ uden at skulle omregne noget som helst. Sagen er den at hvis man skal betale med rigtige kr og ikke MS-point ja så koster 12 måneder det samme OVERALT. Der bliver ikke noget at spare på at købe hos andre sælger. Og dermed sætter M$ prisen og den bliver 499 kr (= 41,59 pr. måned). Så længe der skal bruges MS-point kan de købes billigere andre steder og så kan man få 14 måneder for en pris på 21,36 kr pr. måned. Det er ca. halv pris. Jeg kan dælme godt forstå M$ vil afskaffe point og gå overtil rigtige penge for så får de alt salget.
Redigeret af Stampe - 17-Oktober-2012 kl. 20:10 |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Lyder spændene med de der MS-point! Må man håbe hvertfald hehe.
Jeg fandt 3 måneders Gold abo hos Elgiganten til 99kr, Men ønsker man de 12/14 måneder er det stadig billigere igennem pointheaven.com :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |