|
HTC - kalenderaftale problem |
Besvar |
Forfatter | |
Bambus
Super bruger Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Oktober-2012 kl. 17:30 |
Jeg har fået et problem med min HTC Desire S, idet der har lagt sig en kalenderaftale ind som jeg af uransaglige årsager ikke kan få lov til at slette eller redigere i. Kalenderaftalen er en såkaldt gentagelsesaftale, der fremkommer hver 14. dag og som dermed er fortløbende. Aftalens overskrift er "Trädgårdstunna" og mødedeltagerne er Erica Brown og mats.wilhelmsson@scial.se. Personer som jeg absolut ikke kender, ligesom jeg ikke aner, hvad Trädgårdstunna betyder!!!
Jeg synkroniserer med min google kalender, men sjovt nok fremgår aftalen ikke her. Hvad pokker er der galt - og hvad kan jeg gøre for at få slette den sk... aftale?
|
|
Lars_M
Bruger Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hahah WTF? Jeg har også en HTC og sync'er med Google cal - men fremmede aftaler har jeg alligevel aldrig oplevet. Jeg grubler lige over den, så vender jeg lige tilbage!
|
|
Bambus
Super bruger Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det - jeg venter med spænding .
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |