recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pc genstarter under opstart
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pc genstarter under opstart

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pc genstarter under opstart
    Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 05:59
Efter jeg har udskiftet bundkort,cpu, ram, ssd og sata indstikskort oplever jeg næsten dagligt at under opstart (når den skriver at man kan trykke på F2 for at komme i bios) at pc slukker og selv starter op igen.
Nogen der har oplevet lidt i samme stil?
Mit system :
Bundkort intel DQ67SW
Cpu I5-2500
Ram 2*8gb
Windows proff 64-bit

Jeg skal selvfølgelig til at fejlsøge med en ting af gangen, men hvis nogen har et bud kunne det være fedt med input.

Enkelte gange kan den også finde på at gøre det når windows er startet op (power kernel fejl 41)
Jeg har søgt på google efter svar, men der er mange muligheder og hovedsagelig kun fejl når windows starter op. De ting har jeg prøvet og afprøver det i øjeblikket.

Kan man se en log på hvad der sker under opstart af bios?
Skal jeg prøv at køre bios tilbage til fabriksindstilling?
Eller er det opdatering af bios der kan hjælpe?

Håber der er en der har et guldkorn, så jeg kan spare lidt arbejde

Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 06:08
Hvad med strømforsyningen?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 06:11
Genbrug
En ikke så gammel corsair 650watt som ikke fejlede på det gamle setup
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu