|
Infrarød extender, IR Control Pro 8 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Indy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2012 kl. 11:19 |
Jeg har en Infrarød extender, IR Control Pro 8 siddende og jeg vil gerne til slutte to modtagere således at jeg med fjernbetjeningen kan betjene den i stuen og soveværelset.
Den sidder monteret i soveværelset og den ene modtager i er ført igennem væggen til stuen og fungere fint. Så vil jeg sætte den ekstra modtager på parallelt med den føler i stuen. Men når jeg gør det så virker den nye føler i soveværelset kun indenfor maks 1,5 meter mens den i stuen stadig virker normalt. Har jeg forbundet den forkert, er det fordi de to følere ikke er af samme type eller hvad kan dette skyldes. Ifølge dokumentationen så kan man sætte op til tre modtagere på den. Er der nogen der kender noget til sådan et problem og ved hvad jeg kan gøre? /Magnus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |