|
apps |
Besvar |
Forfatter | |
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-November-2012 kl. 13:49 |
hej har lige skiftet min iphone4 med lumia 800. Vil høre om det er muligt og overføre de apps jeg har købt på iphone til lumiaen.
Derudover kan apps flyttes i seperat mappe.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
TiXe
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Funktioner
Tak(0)
|
altså mener du de apps du har købt i App store på din Iphone ?
de er jo Kun til IOS Styresystemet , og kun til brug på Iphone/Ipad |
|
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja det tænkte jeg nok. Det er specielt mit wordfeud jeg gerne ville have samme brugernavn og venner med.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
HepHey
Junior bruger Oprettet: 29-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
tror da dit login i wordfeud skulle virke uden vidre på windows for man kan jo spille på krys af platformene, er det ikke 100% da jeg ikke har prøvet at skifte...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |