|
Råd om DAB radio med airplay og dok |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-November-2012 kl. 22:36 |
|
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kender ikke Denon-modellen, men pænt dyr for en "køkkenradio". når der også skal smides et par højtttalere på.
Et billigere alternativ kunne være denne fra Panasonic: http://www.amazon.co.uk/Panasonic-SC-HC57DBEBK-System-AirPlay-iPhone/dp/B007RTY4KO (Ser ikke umiddelbart ud til at være til salg i DK, måske udgået?.
En knap så elegant og kompakt løsning som Panasonic - men til gengæld mere alsidig, kunne være en separat dock med Airplay som fx. Onkyo DS-A5 og en hvilken som helst DAB-radio med line-in. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sonos! Må være svaret når du er villig til at bruge så stort et beløb. Glem dock, men stream direkte fra tlf og internetradio
|
||
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad kan denne ?
Hvad koster denne ?. link tak
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7102 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sonos findes i hifiklubben. få en demo der.
Sonos har ikke airplay indbygget. |
||
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
, her er airplaySe trådens start, også hifiklubben
|
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
... og heller ikke DAB
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sonos er jo ikke aktuel
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg aner ikke hvad Airplay er, men en af de førende inden for DAB er PURE radio
|
||
E.Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener dette eroverførsel af data til reciver bundet til Iphone ?
DETTE HAR JEG DESVÆRRE IKKE BRUG FOR..
Jeg er til Samsung Galaxy S2
hvad gør man så
? Dur Denon reciveren så ikke til mig ?
Læs indledning af tråden
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |