|
Solgt: Emotiva UPA-2 effektforstærker |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2012 kl. 11:36 |
Grundet opgradering af mit anlæg, sælger jeg min effektforstærker fra 2009.
Jeg har selv købt den direkte hos Emotiva i USA, og den virker med en alm. dansk strømforsyning. Kvittering haves på mail.
Specs er som følger: Power output (all channels driven): 185 watts RMS @ 4 ohm (0.1% THD) 125 watts RMS @ 8 ohm (0.1% THD) Power Band Response: 20 Hz to 20 kHz with less than .05db deviation at rated power Broadband Frequency Response (‐3db): 5Hz to 150kHz Size: Unboxed: 17" wide x 3.875" high x 18" deep Boxed: 22.25" wide x 8.5" high x 22.5" deep Weight: 30 lbs Prisidé: Kr. 1.250,- men kom med et bud. Befinder sig i Esbjerg, og afhentning foretrækkes... ![]() ![]() Redigeret af Christian H - 26-November-2012 kl. 11:06 |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det skulle have interesse, så kan et RCA-kabel fra Supra på 1 meter gå med i handlen.
|
|
![]() |
|
Bump.
|
|
![]() |
|
Er der virkelig ikke nogen der står og mangler en god og billig effektforstærker?
Lad mig høre jeres bud! |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
1000 budt, såfremt den står uden ridser, fejl osv...
Har du originalemballagen/kan den sendes ? Eller er du til tider nordpå ? Har 300+ km til Esbjerg, så hvis muligt vil jeg helst undgå afhentning på adressen :)
|
|
![]() |
|
Den står fejlfri.
Jeg har ikke originalemballagen hvilket bl.a. er grunden til at jeg gerne vil have den afhentet, men jeg tager til Aarhus i weekenden 24-25 november, så hvis vi kan mødes der, så er dit bud noteret... |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Den 24. kunne faktisk godt fungere her, så umiddelbart er jeg med på den.
Men kan vi ik lige se når vi når hen mod weekenden, der kan nå at komme arbejde, andre bud osv i vejen :)
|
|
![]() |
|
Det er en aftale :-)
|
|
![]() |
|
Solgt og afleveret til nAlen :-)
|
|
![]() |
|
Som siger mange tak for handlen :)
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
Bare af nysgerrighed - hvad skiftede du ud, nAlen?
|
|
![]() |
|
Jeg føjede til :)
Den får fronthøjtalerne istedet for den integrerede i min Marantz SR8200 :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |