|
K: AVI 10"/AVI ADM 9.1 subwoofer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Brochhorst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2012 kl. 10:00 |
Hej, Er der nogle der står med den og overvejer at sælge, så er jeg meget interesseret. Jeg bor i københavn, men er det Jylland du bor i så må vi finde ud af det. Kvitt, original emballage og alt sådan noget er ikke så vigtigt. MAX Pris: Det snakker vi om.
|
|
![]() |
|
Brochhorst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må man bumpe?
Jeg er i hvert fald stadig meget interesseret! :-)
|
|
![]() |
|
Slet ingen? Der var eller så mange i en periode.
|
|
![]() |
|
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
Må den være hvid og hvad vil du ofre ?
Mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Det skulle da nok gå. Sort er klart at foretrække, men jeg savner virkelig noget bund...
Det kommer jo end på hvad jeg kan presse dig ned på ;-) Hvor befinder den sig og har du mulighed for at fortælle mig hvad målene er på den (højde, dybde og brede.) |
|
![]() |
|
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
Hej.
jeg har ikke nogen selv men har budt på et komplet sæt i Hvid. jeg kan se nyprisen er 8700kr så jeg havde regnet med minimum 4500 kr. men som sagt så har jeg kun budt på sættet. jeg er nok bare interreseret i højtalerne. mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Det hører anlægget med og uden sub, også tror jeg ikke du gider sælge den :D Men jeg vil dog sige 4500 er noget højt. Men sig til når det står hos dig, så vil jeg meget gerne byde!
Eller hvis du kun køber højtalerne fortælle mig hvem jeg kan købe subben af :-) Ny prisen er faktisk kun på 7335 hvis man køber fra producenten. http://www.avihifi.co.uk/store.html
Redigeret af Brochhorst - 07-Januar-2013 kl. 22:17 |
|
![]() |
|
Du hører nærmere hvis jeg handler.
Mvh Martin. Hvad vil dit bud være ? |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Et sted mellem 3500-4000
|
|
![]() |
|
Ok.
|
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Har du fået købt sættet?
|
|
![]() |
|
jeg er ikke rigtigt kommet videre med det. jeg tror det er solgt.
mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |