recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 90 grader HDMI adaptor .
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

90 grader HDMI adaptor .

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 90 grader HDMI adaptor .
    Sendt: 07-November-2012 kl. 11:21
Jeg har overvejet at købe sådan en 90 graders vinkel, for at kunne få min projektor endnu tættere på væggen, uden at bøje kablet for meget. Det er et 15m kabel, i sådan "mellem" kvali . Forringer det kvaliteten meget med sådan en adaptor, eller vil det være at foretrække, frem for at bøje kablet ?

Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 19:49
Hej jayQ.

Du kan godt bruge sådan en, det har jeg selv gjort med en projektor og det virker fint, dog hvis det er et meget langt kabeltræk kan det have indflydelse , prøvet jeg selv ,men var også et standard sort hdmi kabel jeg brugte dengang.

Vær opmærksom på den vinkel du køber er intakt , en ny vinkel kostede mig engang ny indgang på min denon reciver og det kostede 2000 kr.

Hilsen Kim
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
JayQ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2012
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayQ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 17:48
Mange tak Kim :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu