|
K: Sonos S3 / S5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2012 kl. 15:12 |
Jeg er på udkig efter lidt Sonos. I første ombæring er det primært interessant med en S3 eller en S5, dog er jeg interesseret i ZP90 (Connect) hvis prisen er rigtig.
Skriv hvis du har noget du vil sælge, og husk at du har grisen, så du sætter prisen.
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bumper lige den her :)
|
|
![]() |
|
Hrbenja ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Hej Larsen,
Forsøgte at sende personlig besked, men din "postkasse" er fyldt :) Jeg vil muligvis sælge min Play5 og bridge, men hvor i landet befinder du dig? Det er jo lidt sjovere at prøve udstyret først, når man køber brugt..
|
|
![]() |
|
Så er indbakken tømt :)
Jeg bor i Esbjerg, men kommer da lidt rundt fra tid til anden.
|
|
![]() |
|
Bumper lige igen! Satser på at finde noget her inde, da folk på dba.dk er komplet urealistiske med deres udbudspriser!
Byd løs. Jeg skal til Køge i weekeden, så jeg krydser det meste af landet og kan godt køre lidt rundt for det rigtige tilbud!
|
|
![]() |
|
Zickboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 185 |
![]() Blot til info så har hifiklubben tilbud på en Br100 + S3 - så skal du jo sælge br100 :)=
|
|
![]() |
|
ah, jeg kan da se på tråde som er 1-2 mdr gamle at det godt kan lade sig gøre at spare lidt penge. Sælgere på dba forventer at deres produkter er faldet 5-10% i værdi på 2 år, hvilket jeg personligt syntes er latterligt. Med hensyn til tilbuddet i HFK har jeg set det, og da jeg starter på bar bund regner jeg også med at købe en S3 m/bridge i weekenden. Jeg ville bare lige give det en sidste chance, i forhold til at spare lidt penge. Så må der kommer en S5 og en Connect til senere. |
|
![]() |
|
Zickboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Status: Offline Point: 185 |
Så kan jeg kun sige at du bliver glad for det ! har en S5 i køkkenalrum ca. 55m2 spiller det fint op S3 på kontor og til at have udefor om sommeren og en Connect i stuen gennem 110+ Beat spiller bare super !
Husk, hvis du ikke har Wimp eller Spotify er det et MUST HAVE til Sonos Redigeret af Zickboy - 16-November-2012 kl. 09:20 |
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
man kan købe S5 + br100 combi på sonos' hjemmeside, hifi-klubben plejer at køre med de samme tilbud, så mon ikke den kommer i løbet af kort tid.
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
larsen smid de sidst penge ud og start med s5 eller conect ... s3 er alt alt for lille enhed ( den kan kun bruges på lille kontor eller toalet )
|
|
![]() |
|
Der er skam ingen tvivl om at jeg helst vil have en S5ér. Jeg havde da også tænkt mig at høre, om jeg ikke kunne få en pakke med S5 + en Bridge, istedet for S3éren.
jeg står over for at skulle renovere lidt i huset, så jeg skal lige finde ud af om jeg vil have connect:amp med indbyggede højtalere i køkken og badeværelser, eller om det skal være flytbare enheder som S3 eller S5.. men det er lidt længere ude i fremtiden. I første omgang kommer der forhåbentlig en Connect, en S5 og en bridge ind i huset.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |