|
Waoo NRGI (Århus) |
Besvar |
Forfatter | |
cederstrom
Junior bruger Oprettet: 17-Juni-2005 Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-November-2012 kl. 23:32 |
Hej,
Jeg får snart Waoo fra NRGI til den boligforening hvor jeg bor. Så jeg får deres internet og TV pakke. TV leveres via DVB-C - men man kan tilkøbe en IPTV boks for 39 kroner ekstra pr. måned. Lige nu har jeg et mediecenter til mit TV, kan jeg benytte deres IPTV uden at betale de 39 kroner for en IPTV boks? Eller skal jeg stadig bruge DVB-C og min HdHomeRun ligesom jeg gør nu med Stofa. Ville helst undgå at bruge HdHomeRun boksen. Håber nogen ved det ! :) Mvh Lasse
|
|
Lilleitnørd
Junior bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
Får du ikke 1. tvboks gratis med i abonnementet.? Er det ikke kun hvis du vælger at have 2 el. 3 tvboks at du bliver opkrævet leje.? :-) Men når det så er sagt, så bør der ikke være noget i vejen for at bruge dit mediecenter.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |