recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med 3+ HD på YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med 3+ HD på YouSee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krolle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krolle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med 3+ HD på YouSee
    Sendt: 07-November-2012 kl. 23:43
Hej

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har problemer med 3+ HD. Problemet består i at kanalen flimrer/falder ud. Det er som om det pixelerer. Fint nok, det kan ske. Nu har je bare bemærket at et kun sker når jeg står et bestemt sted i stuen. Dvs står jeg det bestemte sted sker udfaldet - og i det øjeblik jeg går væk, bliver alt normalt igen. det irriterende er jo så bare at signalet bliver påvirket af den fysiske aktivitet der er i rummet. Det skal siges at jeg har YouSee Plus boksen.

Førhen havde jeg faktisk kanalen til at ligge dobbelt. Her havde jeg kun problemer med den ene af de 2 kanalpladser. Nu er den 3+ HD som virkede pludselig forsvundet. Faktisk ser det ud til at den er blevet erstattet af 3+ i SD.

Er der nogen der har oplevet det samme, eller har kendskab til det på anden vis?

Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak.
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 20:26
Jeg har lidt af samme problem - jeg har pludselig ikke adgang til 3+ HD i min Yousee mellempakke. 3+ SD er der ikke problemer med.
Jeg tror måske de har f***** kodningen op Dead
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2012 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af krolle krolle skrev:

Hej

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har problemer med 3+ HD. Problemet består i at kanalen flimrer/falder ud. Det er som om det pixelerer. Fint nok, det kan ske. Nu har je bare bemærket at et kun sker når jeg står et bestemt sted i stuen. Dvs står jeg det bestemte sted sker udfaldet - og i det øjeblik jeg går væk, bliver alt normalt igen. det irriterende er jo så bare at signalet bliver påvirket af den fysiske aktivitet der er i rummet. Det skal siges at jeg har YouSee Plus boksen.

Førhen havde jeg faktisk kanalen til at ligge dobbelt. Her havde jeg kun problemer med den ene af de 2 kanalpladser. Nu er den 3+ HD som virkede pludselig forsvundet. Faktisk ser det ud til at den er blevet erstattet af 3+ i SD.

Er der nogen der har oplevet det samme, eller har kendskab til det på anden vis?

Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak.

Det lyder for mig som om du måske har et problem med dine antennekabler som ikke er skærmet korrekt.
Normalt vil man ikke kunne påvirke et signal på kabeltv, da det jo ligger inde i et kabel, modsat dvb-t som modtages igennem luften.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu