recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strømforsyning tænder ikke? Kun via force start.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strømforsyning tænder ikke? Kun via force start.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Strømforsyning tænder ikke? Kun via force start.
    Sendt: 09-November-2012 kl. 14:08
Hej Recordere.

Har ikke stødt på dette problem tidligere, så håber I kan hjælpe.

Har en Chill Innovation 450W strømforsyning som ikke virker pt.

Sætter jeg strømforsyningen til min computer, kan jeg ikke tænde via tænd knappen. Jeg har prøvet med anden strømforsyning som virker fint.

Hvis jeg sætter en ledning mellem grøn og sort på ATX 24-pin stikket og sætter strømforsyningen til, kan den sagtens starte.

Nogen som jeg give lidt hjælp? 

Kan ikke rigtigt google mig til en løsning.

Mvh. Michael :) 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4057
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 14:37
Det kan være bundkortet der er gået, eller kontakten til tænd knappen
Til top
smokey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2009
Sted: Denmark
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smokey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 14:53
Jeg ville vælge at skifte strømforsyningen ud; er næsten 100% sikker på, at det er den som fejler. Har selv dårlige erfaringer med det pågældende mærke's strømforsyninger Dead  
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 15:29
Der kan være forskellige tolerencer i strømforsyningerne.

Bundkortet eller strømforsyningen er måske ved at gå og derfor er værdien ikke inden for tolerencen på din Chill strømforsyning.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2012 kl. 15:32
Har haft det til at virke med anden strømforsyning uden problemer. Men nu er chill strømforsyningen stået helt af, så køber en ny. Tak for hjælpen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu