|
LED spot med mål på 8.5/9 cm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2012 kl. 14:14 |
Hey allesammen.
Jeg har nogle lidt mærkelige sport i mit loft i gang, køkken og bryggers. Jeg vil gerne have nogle nye nogen som også er til spot. Men mit problem er at selve hullet er 8.5 cm og der hvis "kransen" skal dække skrue hullerne skal den være omkring 9 cm. Jeg kan slet ikke finde det og min elektriker kan heller ikke. LM har heller ikke kunnet hjælpe mig. Mvh Daniel og tak
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Heeey de er da meget fede. Men der står hul diameter 8,3 mit er 8,5 mon det går. Hmm..
Mange tak!
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19647 |
1 mm rundt om lampen ekstra hul går nok, når den er 9 cm "bred"
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |