recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Sony HT-SS1300 5.1 surroundsæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Sony HT-SS1300 5.1 surroundsæt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
maskinmesteren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maskinmesteren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Sony HT-SS1300 5.1 surroundsæt
    Sendt: 09-November-2012 kl. 19:19
Jeg har fået et surroundsæt i overskud. Det drejer sig om Sony HT-SS1300.

Sættet fremstår som nyt og befinder sig i Frederikshavn. Der kan nævnes digital coax, 2 optisk, 3 RCA samt 3 HDMI-indgange og 1 HDMI ud. Meget velspillende. Alt medfølger samt emballage.

Spørg endelig hvis I mangler info. Har ikke lagt mig fast på pris. Kom med et bud, så tager vi den derfra :)

Redigeret af maskinmesteren - 10-November-2012 kl. 17:53
Til top
spillepigen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-September-2009
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spillepigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 08:12
Hej
Hvor gl. er sættet ? Har det nogle fejl ???
m.v.h spillepigen  bello@skagennet.dk
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maskinmesteren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 09:56
Hej. Jeg mener sættet er fra april 2009. Det har ingen fejl. Hverken kosmetisk eller funktionelt/lydmæssigt. Det fremstår virkelig som nyt. Komplet med kabler, fjernbetjening og mener endda også jeg har en lydkalibreringsmikrofon.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maskinmesteren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2012 kl. 11:13
Så fik jeg lavet en dba annonce til de interesserede:
http://www.dba.dk/sony-ht-ss1300-51/id-87510464/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu