recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hauppauge PVR-350 og støjstriber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHauppauge PVR-350 og støjstriber

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperTheViking Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Fr.sund,Danmark
Status: Offline
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Emne: Hauppauge PVR-350 og støjstriber
    Sendt: 01-Maj-2006 kl. 16:48

Hej

Jeg har et Hauppauge PVR-350 der er forbundet til TDC Kabel TV. Jeg har mellempakken.

Mit problem er, at på TV3, TV3+ og Kanal5 er der støjstriber. Det ligner den slags striber der kommer når signalet er for kraftigt. Jeg har prøvet med et variabelt dæmpningsled og dæmpet 10 db, jeg har pillet antenneforstærkeren fra. Men intet hjælper. Mit ASUS P7131Dual kort har ikke de samme støjstriber.

Hauppauge kortet er afprøvet i en anden pc (ECS K7S5A motherboard) og også her var der støjstriber. En kammerat har også en Pundit-R med et PVR-350 på TDC kabeltv og han oplever også støjstriber.

Spørgsmål:
1. Er det bare sådan det er med PVR-350 når det tilsluttes til TDC Kabeltv?
2. I der har sådant et og TDC Kabeltv har i også støjstriber på ovennævnte kanaler?
3. Er der støj på billedet hos jer der har et PVR-150 på TDC KabelTV?
4. Kender en eller anden en løsning til at få fjernet disse støjstriber?

Med venlig hilsen
JesperTheViking

Redigeret af JesperTheViking - 01-Maj-2006 kl. 16:48
LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
Til top
Valentino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-August-2005
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2006 kl. 19:42
Jeg har samme TV kort, TDC kabel kabelTV og antenneforstærker og det fungerer det fungerer upåklageligt.
Til top
JesperTheViking Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Fr.sund,Danmark
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2006 kl. 20:24

Oprindeligt skrevet af Valentino Valentino skrev:

Jeg har samme TV kort, TDC kabel kabelTV og antenneforstærker og det fungerer det fungerer upåklageligt.

Hej Valentino,

Hvor i landet bor du? Jeg vil checke om TV3 sender på samme frekvens som her i Frederiksborg Amt.

Hilsen
JesperTheViking

LG 65SM8600 - Sony HW55ES - Sony STR-DN1080 - Sony BDP-S7200 - BC Accustique Hudson - Dali Oberon Vokal - Dali Zensor 1 - Dali Ikon MK1 sub
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu