|
Iphone 5 Wifi problemer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2012 kl. 14:30 |
|
Hej Recordere.
Jeg har et underligt problem med min nye iphone 5, hver gang den tilkobles mit netværk via wifi falder den ud, virker som om den kun har internet i 5-10 sekunder så venter jeg ca 1 minut så har jeg net igen 5-10 sec. osv Har ingen problemer med bærbar, iphone 4s, 2 stk iphone 4 hvad kan problemet være ? |
||
![]() |
||
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er en ommer apple
![]()
|
||
![]() |
||
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
|
Jeg har lige kontrolleret min, som fungerer perfekt og den er lavet af Apple (04:F7) |
||
En masse udstyr :-)
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|
Samme her, 04:F7 funger også uden problemer, og min kones 68:96 kører også problemfrit
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
|
Det lyder godt nok mærkeligt, inde på apple forum kan jeg se der er rimelig mange som har samme problem men nu har jeg kontaktet Telenor hvor den er købt og de sender en ny ip5 :)
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Jeg skal ikke kunne sige det men det kan måske være at de alle fungerer flawless hvis de kobler op mod andet Apple netværksudstyr (airport). Det er set før at producenter "glemmer" at teste mod andet udstyr end deres eget som måske ikke liiige overholder standarden 100%. Ikke at der er noget i vejen med Apple netværksudstyr, men jeg har set tilfælde på dette før fra andre producenter.
BS
Redigeret af Bschmidt - 13-November-2012 kl. 22:13 |
||
![]() |
||
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
|
Jeg har ikke Apple netværk og det fungerer stadig perfekt.
|
||
En masse udstyr :-)
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|
jeg kører på en cisco router derhjemme
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
|
Opgrader til iOS 6.01 den har ihvertfald en bugfix som svarer til dit problem.
-Morten
|
||
![]() |
||
mosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
|
Må sige at Iphone 5 har et WIFI problem, ellers har jeg været mere end almindelig uheldig. Min første Iphone 5 holdt i 3 uger. Herefter WIFI problemer, hvor telefonen vil koble på, hvis jeg er helt tæt på routeren. Bevæger jeg mig et par meter væk mistes forbindelsen. WIFI viser fuld forbindelse, men telefonen meddeler, at den ikke kan oprette forbindelse til mit Netværk.Jeg har selvfølgelig tjekket på andre WIFI netværk, jeg har nulstillet og genstartet telefonen, men samme problem. Ligeledes havde familiens øvrige opdaterede Apple produkter heller ikke problemer.
Telefonen indleveret til reperation og ombyttet. Jeg får en ny telefon, der fungerer fint i knap tre uger, men nu er den nye defekt med fuldstændig samme problem, så efter et under et par måneder er jeg vel på telefon nr. 3, da alt fejlsøgning er lavet igen. Mac adresse er: 38:48 VH/Morten
|
||
![]() |
||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|
min virker fint, og har gjort det siden vi fik den engang i sommers jeg undre mig over du får en der virker og efter 3 uger stopper de med at virke. Hvad har du gjort ved dem i de 3 uger, arbejdet med dem i lommen, løbet maraton med dem eller hvad pokker Syntes bare det er underligt at det lige er 3 uger.
|
||
![]() |
||
mosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
|
Ja, jeg synes da også det var påfaldende at begge telefoner stod af efter ca. 3 uger, men når man læser om alle andre med tilsvarende problemer, så er det vel bare en tilfældighed at det lige er tre uger, og ikke 14 dage eller en måned.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |