|
Nyt Samsung TV - kan jeg smide min Yousee boks ud? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
h_brandt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2012 kl. 20:11 |
Jeg har netop købt et Samsung UE46ES7005U TV. Jeg har desuden en Yousee boks (Samsung SMT-H3106) som jeg håber, at jeg kan overflødiggøre ved at komme Yousee kortet i mit nye TV.
Er der nogen der ved om dette kan lade sig gøre og i givet fald: Hvilken kort-adapter jeg skal købe ? På forhånd tusind tak ! Henrik.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal bruge et Viaccess CAM. Det sikreste er at købe et der sælges som "YouSee godkendt", men andre (måske billigere) bør også virke, f.eks. et Smit Viaccess CAM. I forhold til YouSee boxer mister du Start forfra, Cinema, og andre særlige YouSee funktioner. Men du kan se alle de kanaler som du betaler for. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Du skal kun bruge Cam modulet hvis du har tilkøbt programmer som ikke er i grundpakke-mellempakke-fuldpakke (golfkanal,filmkanal o.l) .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
h_brandt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Super, mange tak !
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
CAM modulet er også nødvendigt for at se HD-kanaler
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Nej - i alle de HD kanaler der er i grund-, mellem- og fuldpakken kan ses uden kort.! Lars ![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
CAM-Modulet er IKKE nødvendigt for at se HD-kanalerne. Vi har hvert fald ingen problemer her og vi har hverken boks eller modul.
|
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
På mit LG er der ikke adgang til HD-kanaler, med mindre CAM sidder i
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Viby Sjælland ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Husk at kanalerne sendes både kodet og ukodet, så du har måske fat i den forkerte version.
Dette for at de kan tilvælges til en grundpakke I mellempakken ligger f.eks 3+HD, 6'ern HD Canal 9 HD i clear ukodet |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Der kan være lokale antenneforeninger med specielle programpakker fra YouSee. Nemt at afgøre: hiv kortet ud og se hvad der kan modtages på den eksisterende YouSee boks. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Jeg tjekker i aften uden kort og giver lige en melding
![]() |
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
Du skal sikre, at fjernsynet anvender den rigtige net-id og evt. et par andre informationer. http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Tv-pakker/Godt_i_gang/Find_dit_netvaerks-id.aspx Lars ![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |