|
Hvilken opløsning? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2012 kl. 23:19 |
Hej Recordere.
Hvilken opløsning skal jeg konvertere mine optagelser til så de kan være på skærmen? Grunden til at jeg spørger er: min HDHomerun optager mine optagelser alt for stort, jeg har prøvet at konvertere ned til 1024*768 men det er stadig for stort, så hvor meget skal jeg ned i pixels? jeg har et Widescreen tv. Mvh Guldhammer
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det et gammeldags CRT-TV du har? (Hvis ikke, hvilken model er det så?)
Hvordan afspiller du dine optagelser? |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå ja.
Det er et 42" LG Plasma tv som jeg har. Jeg bruger en gammel Xbox (Ver. 1) til at afspille med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |