|
Viasat SD og HD & Canal Digital kanalliste |
Besvar |
Forfatter | |
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-November-2012 kl. 10:03 |
Har laget en kanalliste dekoder som produserer kanallister med Viasat sin nummerering basert på DVB service informasjon. Deriblandt Viasats HD&HDPVR og SD kanallister for gamle bokser. Det samme har eksistert for Canal Digital i lengre tid. http://www.satellite-calculations.com/Satellite/DVB_frequency_lists.htm For Sky ligger det også ute service liste og transponderliste. Service listen er foreløpig uten Sky's kanalnummerering. Det ligger også ute en liste over alle free to air kanaler på 28.2øst (i praksis FreeSat kanaler men inntil videre uten FreeSats kanalnummer). Alle listene er sorterbare ved å klikke på kolonne overskrift. |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Meget fint.
Kan man få det til i fremtiden at vise opløsning og bitrate ?
|
|
SVP03
|
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oppløsning of bitrate er ikke en del av DVB service information tabeller så det er ikke mulig. Oppløsning kan man heller ikke undersøke når video er scramblet. Bitraten kan derimot måles selv om video er scramblet. www.linowsat.de gjør slike bitrate målinger for 10 forskjellige satellitt posisjoner.
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan kan DVBViewer så helt præcist oplyse alle de informationer?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |