|
Strømstik (apparatstik)?? |
Besvar |
Forfatter | ||
gaming-king
Ny bruger Oprettet: 22-Oktober-2012 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-November-2012 kl. 11:28 |
|
Så fik jeg mit Panny ST50 hjem og hold kæft et lækkert billede det har. men men men.. Nu skal det jo selvfølgelig hænges op på væggen - det er jo så skide tyndt, og den fod fylder så meget.
Men Panasonic har selvfølgelig været så smarte at sætte strømsikket på, så det stikker ud (heldvis i 90 graders vinkel). Men er det virkelig ikke muligt, at få et strømstik ("apparatstik"), som er i slim udgave eller som er lavet til fladskærme. Det kan altså ikke passe, at der skal være 2cm bag ved TV'et som udelukkende skyldes et strømstik. Så mit spørgsmål går egentligt ud på, om der ikke findes nogle tyndere apparatstik? |
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan man bruge PC-strømkabler?. I så fald kan dette reducere problemet lidt.
http://www.avxperten.dk/stroem-og-batterier/stroemkabel/hvid-vinkel-stroemkabel-til-pc-(netledning)-2-meter.asp
|
||
gaming-king
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det tror jeg da helt sikkert man kan..
Men hvordan ved du den er mindre end den som følger med fra Panasonic? Umiddelbart ligner de hinanden. Jeg har vedhæftet et billede jeg har lavet der som gerne skulle gøre det nemmere at forstå hvilken del det er der skal være mindre på stikket. Det er kun den del af stikket, inden for den blå firkant, der kan laves mindre, men det kan da bare ikke passe, at det ikke allerede findes?? Redigeret af gaming-king - 15-November-2012 kl. 14:31 |
||
pdrhan
Guld medlem Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
tror det mindste du kan finde er som dette:
|
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Manualen siger vel også noget om luft/ventilation bagved.
|
||
gaming-king
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, kan dog umiddelbart ikke lige se om den som sådan er mindre.
Ja det gør den. Men det er jo ikke så vigtigt. Ellers kunne man jo aldrig hænge et TV op.. der står jo at den næstne skal stå 1m fra væggen. Det er jo bare for at være sikre de skriver det. Men nå, så må jeg vel bare se mig tilfreds med at have en stor luftlomme bag TV'et. Så skal jeg jo bare finde et beslag. Redigeret af gaming-king - 15-November-2012 kl. 16:37 |
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå nej, ligesom olie til bilen bare er noget opreklameret fis.
|
||
gaming-king
Funktioner
Tak(0)
|
|
Haha.. Nej sån skal det heller ikke forståes. Selvfølgelig er det vigtigt.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |