|
Søger denne harddisk |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2012 kl. 21:21 |
da printet er stået af, vil jeg høre om der er nogen der ligger inde med sådan en fætter.
Maxtor Diamondmax Plus 9 120gb ATA?
|
|
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske. Skal kigge på arb. på mandag
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Gå i gemmere for dig imorgen eftermiddag efter øvelse :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Sorry for ot men mylle din indbakke er fyldt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Var der slet ikke nogen, der lå inde med sådan et print! Øv
Træls, det er så alle mine billeder, der er væk. |
|
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Har en Maxtor Diamondmax plus 9 160GB sata/150 HHD kan det bruges
|
|
|
|
![]() |
|
Aner det faktisk om den kan bruges, det er printet jeg skal, for at se om den kan fungere.
|
|
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
djangs, du behøver ikke præcis den samme kasse. Du tager bare disken ud - tjekker om det er SATA eller IDE - Det er nok IDE, og så køber du en boks til sådan en på edbpriser - problem solved :-)
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Det er jo ikke en ekstern disk han har. Det er en harddisk hvor printet er stået af. Jeg glemte faktisk at kigge sidste gang jeg skrev i tråden. Kan du ikke lægge et billede op af printet. så skal jeg kigge efter nytår.
/Jacob
|
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Zagger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Tusenæs Status: Offline Point: 297 |
|
|
Oppo BDP-93
Nvidia Shield |
|
![]() |
|
Zagger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Tusenæs Status: Offline Point: 297 |
Hejsa.
Jeg har en harddisk magen til. Jeg skal bare se om den virker, det gør jeg i løbet af dagen. Hvad vil du give for den hvis den virker. |
|
Oppo BDP-93
Nvidia Shield |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |