|
Afspilning af MP4-filer på almindelige DVDafspill |
Besvar |
Forfatter | |
stilleben
Junior bruger Oprettet: 10-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-November-2012 kl. 13:16 |
Hvad skal der til for at man kan afspille MP4 videofiler i en almindelig DVDafspiller. Foreløbig kan jeg kun afspille dem i Windows Media Player på min PC. Jeg har prøvet at konvertere demk til forskellige formater uden held.
mvh Stilleben
|
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hiv fat i manualen for at hvilke video/audio formater din DVD afspiller understøtter. Der ikke nogen "standard" for dette. MP4 er en container, som kan indeholde flere forskellige formater. Typisk er det dog H264 video og AAC audio, og det er der formentlig ikke ret mange DVD afspillere som kan klare. Du kan konvertere til DVD Video, det vil per definition virke da du laver en "rigtig" DVD. Mange DVD afspillere (men ikke alle) kan desuden afspille Xvid video i en AVI container, typisk sammen med MP3 og nogle gange AC3 audio. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
stilleben
Junior bruger Oprettet: 10-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som du skriver har konverteret til DVD video. Det virker, Tak skal du ha'
mvh stilleben
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |