recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan så du den seneste film, som du så
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan så du den seneste film, som du så

Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan så du den seneste film, som du så
    Sendt: 20-November-2012 kl. 14:09

Det er bare en for sjov tråd.

I dag er der mange forskellige måder, man kan se film på, flest forskellige muligheder er der til hjemmebrug. Derfor spørgsmålet, hvordan så du den seneste film, som du så?

Var det i biografen, på købe Blu-Ray, på leje DVD, streamet fra en nettjeneste, eller lejet online fra f.eks iTunes eller Yousee, eller hvordan.

Den seneste film, jeg så, var på Netflix, en middelmådig amerikansk thriller, der hedder Taking Lives, godt jeg ikke havde brugt penge på den (jeg er stadig i den gratis måned).
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 14:50
På TV: Elektra i aftes på DRHD. Magen til L... skal man lede længe efter..
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 15:04
Jeg så Four Lions gratis på Yousee Plus film i Søndags

http://yousee.tv/film/four-lions

Den var sgu sjov, magen til amatør terrorister skal man lede længe efter, jeg grinte højlydt mange gange
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 15:05
Du skal da næsten have tv-serier med også. Der er jo ret mange, på de forskellige medier.
Hvis det må være med. Så så jeg to episoder af nip/tuck i går, på netflix. Den er nu ret underholdende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Seph Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-Januar-2007
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 15:07
Så to film i søndags.

Skyfall: I biografen
Death on the Nile: Optaget fra DR1 HD på YouSee boksen
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 15:15
Helt ekstra ordinært, så vi Twilight - Breaking dawn på det fysiske medie Bluray. Kors, hvor er det klodset. Wink

Redigeret af Beanie - 20-November-2012 kl. 15:19
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2003
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shumway Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 15:35
Sjov tråd.
Den seneste film jeg så, var for et par uger siden, hvor jeg fik det oldgamle medie DVD stukket i hånden.
Titlen var "Bitch Slap" og kommentaren der fulgte var "Hold da kæft en skodfilm"
Det synes jeg bestemt ikke. Jeg følte mig ganske godt underholdt

Ellers står den mest på serier fra DR1 og Netflix.
Til top
antilles Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2009
Sted: BallerupDenmark
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér antilles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:06
Iron sky på Blu Ray - lejet gennem lovefilm. Så den på en PS3 med Panasonic TH-42PZ85, lyden var Marantz NR1501 med et Dali Stile 5.1 surround sæt.
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:29
Bare overskriften på tråden er sjov...
Jeg så min sidste film... med øjnene!
Beklager, kunne ikke lade være.
Wink Jes
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:37
Så the 4th kind på netflix
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Du skal da næsten have tv-serier med også. Der er jo ret mange, på de forskellige medier.
Hvis det må være med. Så så jeg to episoder af nip/tuck i går, på netflix. Den er nu ret underholdende.
Ja selvfølgelig.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Bare overskriften på tråden er sjov...
Jeg så min sidste film... med øjnene!
Beklager, kunne ikke lade være.
Wink Jes
Du ved hvad jeg mener
Til top

Besvar Besvar Side  123 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu