|
Hvordan så du den seneste film, som du så |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2012 kl. 14:09 |
Det er bare en for sjov tråd. I dag er der mange forskellige måder, man kan se film på, flest forskellige muligheder er der til hjemmebrug. Derfor spørgsmålet, hvordan så du den seneste film, som du så?
Var det i biografen, på købe Blu-Ray, på leje DVD, streamet fra en nettjeneste, eller lejet online fra f.eks iTunes eller Yousee, eller hvordan.
Den seneste film, jeg så, var på Netflix, en middelmådig amerikansk thriller, der hedder Taking Lives, godt jeg ikke havde brugt penge på den (jeg er stadig i den gratis måned).
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På TV: Elektra i aftes på DRHD. Magen til L... skal man lede længe efter..
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Jeg så Four Lions gratis på Yousee Plus film i Søndags
http://yousee.tv/film/four-lions Den var sgu sjov, magen til amatør terrorister skal man lede længe efter, jeg grinte højlydt mange gange
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Du skal da næsten have tv-serier med også. Der er jo ret mange, på de forskellige medier.
Hvis det må være med. Så så jeg to episoder af nip/tuck i går, på netflix. Den er nu ret underholdende.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Seph ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Så to film i søndags. Death on the Nile: Optaget fra DR1 HD på YouSee boksen
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Helt ekstra ordinært, så vi Twilight - Breaking dawn på det fysiske medie Bluray. Kors, hvor er det klodset.
![]() Redigeret af Beanie - 20-November-2012 kl. 15:19 |
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Sjov tråd.
Den seneste film jeg så, var for et par uger siden, hvor jeg fik det oldgamle medie DVD stukket i hånden. Titlen var "Bitch Slap" og kommentaren der fulgte var "Hold da kæft en skodfilm" Det synes jeg bestemt ikke. Jeg følte mig ganske godt underholdt ![]() Ellers står den mest på serier fra DR1 og Netflix. |
|
![]() |
|
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
Iron sky på Blu Ray - lejet gennem lovefilm. Så den på en PS3 med Panasonic TH-42PZ85, lyden var Marantz NR1501 med et Dali Stile 5.1 surround sæt.
|
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Bare overskriften på tråden er sjov...
Jeg så min sidste film... med øjnene! Beklager, kunne ikke lade være. ![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Så the 4th kind på netflix
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |