|
Nyt TV til sommerhuset |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 14:38 |
|
Hejsa.
Dette TV vil jeg have i mit sommerhus, men da jeg kun har egen antenne og konen gerne vil se TV2, skal der jo et kort i. Set på listen over godkendte Boxer TV og der er dette jeg har kig på ikke med, men umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor. Det er dette TV jeg vil have: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE32ES5505XXE/samsung-32-led-smart-tv-ue32es5505?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK Det er magen til det vi har hjemme og er ganske godt tilfreds med det. Men kan det bruges? ![]() |
||
Mvh
Kenneth B. Andersen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Specs siger da:
|
||
![]() |
||
KBAndersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 280 |
|
Det står der sørme også.. Men ikke på Boxers hjemmeside, men den bliver måske ikke opdatere korrekt?
Så skal der bare købes et Ci+ kort ? |
||
Mvh
Kenneth B. Andersen |
||
![]() |
||
|
Mvh
Kenneth B. Andersen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja det lyder som et godt tilbud..
|
||
![]() |
||
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
|
Tag dit nuværende stue alter til sommerhuset, og køb så et lækkert ny til stuen
![]() |
||
![]() |
||
|
Ja det er rigtig nok, men mit gamle stue alter har ikke MPG4 decoder og er nok lige stort nok dertil.
Men ellers ok ide. ![]() |
||
Mvh
Kenneth B. Andersen |
||
![]() |
||
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
|
Box dig ud af det i sommerhuset, det er jo "kun sommerhuset". og hvem ved om du skal skifte udbyder på et tidspunkt. DVBT2 eller måske 3. Det er vel bare vigtigt at TVet har HDMI indgang.
Jeg benytter altid den metode. Det gamle elektroninc i i børneværelser, Sommerhuset ol. og så det nyeste isenkram i Stuen:) Jeg siger altid til mig selv. Hvorfor nøjes, når jeg nu skal til at bruge penge:) Og det er jo efterhånden ikke mange basseøre det drejser sig om - fra nogenlunde til fedt:) Pøj Pøj med det!
|
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Der er nok også en mindre fare for, at nogen vil lave indbrud for et gammelt fjernsyn. En boks med kortmulighed og mulighed for at optage, hvis man fx vil gemme en film til en dag med regnvejr. Lars ![]() Redigeret af reslfj - 21-November-2012 kl. 20:32 |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
|
Det er rigtig nok, men mit stue alter er bare lidt stort til sommerhuset og dette tv jeg har kig på koster ikke alverden i øjeblikket og det er faktisk en ok kvalitet.
Havde jeg mulighed for mit "store" tv i sommerhuset, ja så var det nok det der skulle dertil. |
||
Mvh
Kenneth B. Andersen |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
har det selv i 32" i sommerhuset...32" er for lille
|
||
![]() |
||
|
For lille? Hmm, pt står der et 19" og det er for lille.
Men 32" i mit sommerhus er fint. Det skal jo ikke bruges andet en film i ny og næ og selvfølgelig lidt alm tv kiggeri. Sidder ikke langt fra tv'et, så jo 32" er rigeligt. Tiden går med andet end tv, når jeg er i sommerhus. ![]() |
||
Mvh
Kenneth B. Andersen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |