recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV til sommerhuset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV til sommerhuset

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KBAndersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Oktober-2005
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 280
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV til sommerhuset
    Sendt: 21-November-2012 kl. 14:38
Hejsa.

Dette TV vil jeg have i mit sommerhus, men da jeg kun har egen antenne og konen gerne vil se TV2, skal der jo et kort i.
Set på listen over godkendte Boxer TV og der er dette jeg har kig på ikke med, men umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor. Det er dette TV jeg vil have:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE32ES5505XXE/samsung-32-led-smart-tv-ue32es5505?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK
Det er magen til det vi har hjemme og er ganske godt tilfreds med det.
Men kan det bruges?Confused

Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 14:50
Specs siger da:

Godkendt til Boxer Danmark Ja
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 14:57
Det står der sørme også.. Men ikke på Boxers hjemmeside, men den bliver måske ikke opdatere korrekt?
Så skal der bare købes et Ci+ kort ?
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 15:00
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 15:18
Ja det lyder som et godt tilbud..
Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 17:57
Tag dit nuværende stue alter til sommerhuset, og køb så et lækkert ny til stuenWink

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 18:00
Ja det er rigtig nok, men mit gamle stue alter har ikke MPG4 decoder og er nok lige stort nok dertil.
Men ellers ok ide. Big smile
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 18:13
Box dig ud af det i sommerhuset, det er jo "kun sommerhuset". og hvem ved om du skal skifte udbyder på et tidspunkt. DVBT2 eller måske 3. Det er vel bare vigtigt at TVet har HDMI indgang. 
Jeg benytter altid den metode. Det gamle elektroninc i i børneværelser, Sommerhuset ol. og så det nyeste isenkram i Stuen:)
Jeg siger altid til mig selv. Hvorfor nøjes, når jeg nu skal til at bruge penge:) Og det er jo efterhånden ikke mange basseøre det drejser sig om - fra nogenlunde til fedt:)
Pøj Pøj med det!
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af Ckhansen1 Ckhansen1 skrev:

Box dig ud af det i sommerhuset, det er jo "kun sommerhuset".... og så det nyeste isenkram i Stuen ....

Der er nok også en mindre fare for, at nogen vil lave indbrud for et gammelt fjernsyn.   

En boks med kortmulighed og mulighed for at optage, hvis man fx vil gemme en film til en dag med regnvejr.

Lars     

Redigeret af reslfj - 21-November-2012 kl. 20:32
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 07:32
Det er rigtig nok, men mit stue alter er bare lidt stort til sommerhuset og dette tv jeg har kig på koster ikke alverden i øjeblikket og det er faktisk en ok kvalitet.
Havde jeg mulighed for mit "store" tv i sommerhuset, ja så var det nok det der skulle dertil.
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af KBAndersen KBAndersen skrev:

Hejsa.

Dette TV vil jeg have i mit sommerhus, men da jeg kun har egen antenne og konen gerne vil se TV2, skal der jo et kort i.
Set på listen over godkendte Boxer TV og der er dette jeg har kig på ikke med, men umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor. Det er dette TV jeg vil have:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE32ES5505XXE/samsung-32-led-smart-tv-ue32es5505?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK
Det er magen til det vi har hjemme og er ganske godt tilfreds med det.
Men kan det bruges?Confused

har det selv i 32" i sommerhuset...32" er for lille
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KBAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2012 kl. 10:07
For lille? Hmm, pt står der et 19" og det er for lille.
Men 32" i mit sommerhus er fint. Det skal jo ikke bruges andet en film i ny og næ og selvfølgelig lidt alm tv kiggeri. Sidder ikke langt fra tv'et, så jo 32" er rigeligt.
Tiden går med andet end tv, når jeg er i sommerhus.
Mvh

Kenneth B. Andersen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu