|
V/S: HUMAX BXR-HD+ + Dreambox DM800 HD PVR |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MOA ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 19:40 |
Hej Recordere,
jeg sælger følgende: HUMAX BXR-HD+ (DVB-T2 HDTV PVR) Dreambox DM800 HD PVR Jeg har ingen forstand på prisen på disse 2, så hvis I gider byde ind med nogle fair bud bliver jeg glad. Begge bokse er ca. 6 mdr. gamle, de er "desværre" kun blevet anvendt i et par uger, idet de stammer fra et dødsbo, vi har ikke kunne finde kvitteringerne i alt rodet, men der er kasser med. Jeg kan se nyprisen er omkring 6.500 kr. rundt omkring på nettet og disse 2 eksemplarer står som nye.
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal du have for Humax'en? Kan købes her for 999. (Hvis det da er den samme model) |
|
![]() |
|
MOA ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 9 |
Det er denne:
http://www.av-connection.dk/?PGr=5213&ML=1015 Så gerne omkring de 2.000 kr. Redigeret af MOA - 21-November-2012 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
Regner med at der er hdmi-kabel og fjernbetjening med til dm800?
Den sidste dm800 jeg købte brugt ( i super stand ) kostede lige under 1.000,- Så jeg vil godt byde 1.000,- incl porto for den.
|
|
![]() |
|
Hej hillig, fjernbetjening er inkl. men ikke HDMI da kvaliteten på det som var brugt ikke var værd at gemme på.
Hvor bor du i landet? |
|
![]() |
|
Har sendt en PM
|
|
![]() |
|
Gti-freak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 5 |
Hej.
Er dm800 solgt?
|
|
![]() |
|
tashda ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2011 Status: Offline Point: 55 |
Er Humax BXR-HD+ solgt?
|
|
![]() |
|
Hej tashda, nej ikke solgt da køber ikke havde råd alligevel :-)
Gti-freak ja den er solgt |
|
![]() |
|
"Dreambox" er købt af mig.
Boksen var en klon (!) Defekt firmware ( kunne dog repareres ) Meget dårlig vedligeholdt ( skruer manglede, plastic der var ved at falde af) Oplyst forkert modelnummer .... Sælger afviste at lade handlen gå tilbage trods ovennævnte. Kan selvfølgelig være en anden historie med humax'en men tvivler!!! Mvh Mikael |
|
![]() |
|
Mikael er en lystløgner.
Manden forventede at jeg ville kompensere ham for at have købt en forkert tuner der var erhvervet i Tyskland. Den var spritny, kun brugt i 2 uger så det gir sig selv at manden blot er gnaven over hans bedrageri ikke gik igennem, med først at byde en pris for så at finde på en masse ting. Dem han nævner her har han ej heller sagt noget om. Han har ligeledes ikke spurgt om handlen skulle gå igen, han vile kun have penge ud af mig. Jeg fremviser som tidligere nævnt gerne alle tingene på forhånd. |
|
![]() |
|
Og jo Mikael det er en Dreambox DM800 HD PVR med tilhørende HDMI stik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |