|
YouSee kabel TV med EyeTV Hybrid og TerraTec |
Besvar |
Forfatter | |
usk78dk
Ny bruger Oprettet: 24-November-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-November-2012 kl. 17:25 |
Jeg har netop sat min EyeTV Hybrid til min computer og tilsluttet antennestikket fra mit YouSee kabel TV. Jeg anvender TerraTec Home Cinema, der fulgte med EyeTV Hybrid'en.
Jeg kan ikke finde alle kanalerne, kan det passe at der skal kort til for at se TV2. Men mit største problem er at ikke alle kanalerne er matchet rigtigt mht. navn og nogle er slet ikke matchet. Samtidig er EPG oplysningerne meget mangelfulde. Er der nogle der kan komme med nogle gode råd? JEg har forsøgt at oprette mig på www.tvtv.co.uk, men kan ikke rigtigt få det til at virke. Når jeg forsøger at sætte det op i TerraTec, siger den "Invalid product in the request parameters". Håber der er nogen derud med nogle erfaringer til hvordan jeg får mit set-up til at spille bedst muligt og evt. gerne et set-up med mulighed for at styrre optagelsesplanen over min iPhone.
|
|
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Funktioner
Tak(0)
|
TV2 er ikke kodet. Du kan se alle kanaler i den pakke du har, grund-, mellem- eller fuldpakke uden kort.
|
|
mvh Christian
|
|
usk78dk
Ny bruger Oprettet: 24-November-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for dit svar Christian. Jeg tror jeg må prøve at undersøge signalstyrken for at se om det er derfor alle kanaler ikke kommer frem.
Håber stadig nogle kan komme med lidt anbefalinger omkring EPG etc. og om det er det bedste produkt jeg anvender til mit EyeTV Hybrid.
|
|
jbergenser
Ny bruger Oprettet: 26-Juni-2013 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem, har du fået løst dit
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |